Zsírégetés pulzuskontrollal
kardio edzés_zsírégető edzés_fogyás

Ha szeretnél véget vetni a jojó fogyókúráknak, az eredménytelen edzéseknek, szeretnél viszont tudatosan, tested, szervezeted adottságainak, lehetőségeinek figyelembe vételével hatékonyan zsírt égetni, akkor ismerd meg szervezeted válaszait, jeleit! Ehhez kitűnő eszköz egy pulzusmérő óra.

Egyéni edzéseimen minden vendégem részére biztosítok számodra egy pulzusmérő órát, melynek segítségével folyamatosan nyomon követjük szíved állapotát, reakcióit, s így a számodra legmegfelelőbb terhelést tudom megválasztani, amellyel a leghatékonyabban és a leghosszabb ideig valósítható meg a zsírégetés. Ha mindezt kipróbálnád, jelentkezz be egyéni edzésemre!

Pulzuskontroll

A szív egy izom, mégpedig testünk legfontosabb izma. Állapota, működése alapvető fontosságú számunkra, hiszen életünk múlik rajta. A szívet, csakúgy, mint bármely más izmot, lehet edzeni, erősíteni, de akár túlterhelni is. A pulzusmérő óra segítségével nyomon követhetjük a szívizom összehúzódásokat, melyet aktuális pulzusszám formájában láthatunk óránk kijelzőjén. (A pulzusszám meghatározásához az órához tartozó jeladó mellkas pánt van segítségünkre.) A pulzuskontroll tulajdonképpen az egy perc alatti szívizom összehúzódások folyamatos nyomon követését jelenti.

Szívünk azonban nem csak a fizikai terhelésre reagál, hanem érzékeli pillanatnyi lelkiállapot változásunkat (például egy nagyon jó vagy nagyon rossz hír hallatán bekövetkező erős szívdobogás érzet), folyamatosan veszi a környezetünkből jövő ingereket (gondoljunk például egy kétbalkezes sofőr veszélyes közlekedési malőrjére, amely a mi biztonságunkat veszélyeztette), összegzi a szervezetünkben zajló történéseket (ha például betegek vagyunk) és reagál is mindezekre.

A pulzusmérő óra nagyszerű eszköz; minden bennünk, rajtunk és körülöttünk zajló ingert összegezve ad képet pillanatnyi állapotunkról. Edzés közben visszajelzést ad a szervezetünkre ható terhelés mértékéről és testünk arra adott reakciójáról. Órával tréningezni annyit tesz, mint folyamatosan és hatékonyan olyan terhelést adni szervezetünknek, mely testünk, lelkünk, szívünk pillanatnyi állapotával összhangban, s kitűzött céljainknak megfelelően optimális intenzitású, hatékony, és mindemellett preventív, azaz legfontosabb szempontja egészségünk megőrzése.

kardio edzés_zsírégető edzés_fogyás
Zsírégetés

Manapság a nők túlnyomó többsége azzal a céllal látogat el egy fitnesz terembe, hogy az idők folyamán az ülő munkától, a nem megfelelő táplálkozástól, vagy bármilyen más okból rárakódott súlyfeleslegétől megszabaduljon. Ennek a túlsúlynak az oka az elraktározott zsír, amely a vizuális jeleken túl egészségünket is veszélyeztetheti.

Tudjuk, hogy minden ember más és más. Van, aki könnyen hízik, van, aki nehezen. Van, akiről olvadnak a kilók, sokan azonban túl vannak már nem egy fogyókúrán, s mégis, a tartós eredmény elmarad. A pulzusmérő órával történő edzés tökéletes lehetőséget biztosít számunkra, hogy az edzés intenzitását, a feladatok nehézségét a vendég terhelhetőségéhez igazítsuk, hiszen nem az a lényeg, hogy a tréningező 15 perc elteltével - a túlterheléstől lángoló ábrázattal - levegőért kapkodjon, hanem az, hogy pillanatnyi fizikai állapotával összhangban kerüljenek kiválasztásra azok a feladatok, melyek nála a zsírégetést hatékonyan beindítják, az anyagcseréjét felpörgetik és ezt az állapotot minél tovább fenntartják.

Azaz, ha tudatosak, preventívek, hatékonyak és a lehető leginkább ”zsírégetők” szeretnénk lenni, a szükséges eszköz számunkra egy pulzusmérő óra, és persze egy edző, aki ennek figyelembe vételével tervezi és kivitelezi óráit. Ha szeretnéd magadon kipróbálni, jelentkezz be egyéni edzésre, ahol minden alkalommal pulzusmérő óra segítségével tréningezhetsz.

Pócs Ági
aerobik sportedző, Spinracing edző, TRX suspension trainer
gyermek aerobik oktató, kölyök fitness edző
Szentendre – Pomáz – Csobánka – Budakalász - Leányfalu