Csoportos edzések
spinracig_fogyás_zsírégetés

Jó hangulat, vidám, pörgős zenék, együttes mozgás, szakképzett sportedző, közös izzadás. Ezt jelenti a csoportos edzés.

Sok ember érzi motiválóbbnak a csoportos órákon való részvételt, mint az otthoni, magányos tornázást. Egyedül hamarabb vész el az érdeklődés, kevesebb a kitartás.

Együtt könnyebb, együtt létrejön a „csakazértis” megcsinálom állapot, tartósabb a motiváció.

Látni a másik embert is küzdeni, akarni, bennünk is újabb és újabb erőket szabadít fel. A közösen végzett sport, főleg, ha színes és motiváló az edzés, komoly energiatöbbletet, feltöltődést ad számunkra. A jó zene pedig úgy inspirál az erőfeszítésre, hogy észre sem vesszük a fáradtságot.

Azon túl pedig, hogy kellemesen elfáradunk, fokozatosan alakul testtudatunk, elsajátítjuk a helyes mozgásvégrehajtást, formálódik az alakunk, izmaink egyre tónusosabbak lesznek, fittebbek, egészségesebbek leszünk. A lényeg, hogy olyan mozgásformát válasszunk, amelyben jól érezzük magunkat, hiszen csak azt fogjuk hosszú távon csinálni, azt építjük be a mindennapjainkba, amit élvezünk és örömet okoz számunkra.

Spinracing óráimon megtapasztalhatod a felszabadultság élményét, a zene motiváló erejét. Ha gondterhelt vagy, stresszes, tele van a fejed, itt biztos, hogy kitekered magadból a feszültséget. Az edzés azon túl, hogy kemény állóképességi, rendkívül hatásos zsírégető tréning is. Mivel a terhelést az egyén fittségi állapotához állíthatjuk, így mindenki a saját edzettségének megfelelő szinten dolgozhat. Van, akinek a zsírégetés a célja, van, akinek a szálkásítás, esetleg erősítés, mindez megvalósítható az edzés keretein belül. A Spinracing egy, az egész testet megmozgató edzésforma, ahol nem csak a tekerés, hanem a felsőtestre végzet kargyakorlatok is hozzájárulnak a teljes test átmozgatásához, edzéséhez. Jó hangulat, totális feszültség levezetés, kellemes elfáradás jellemzi.

TRX óráimat mindenkinek ajánlom, aki hatékony zsírégető, formásító mozgást keres, bármilyen edzettségi szinttel is rendelkezik. Mivel ez egy felfüggesztéses edzésmódszer, ahol a vendég a saját súlyát használja ellenállásként, a terhelés mértéke könnyen változtatható, az intenzitást pedig egyszerűen a terhelhetőséghez lehet igazítani. A TRX egy fantasztikus sportszer, a funkcionális tréning alap eszköze. Segítségével minden testrészünket alaposan átmozgathatjuk. Kiváló erősítő, nyújtó eszköz, alkalmas az állóképesség, erő, hajlékonyság, mozgékonyság fejlesztésére is. Mivel az izmokat nem izoláltan fejleszti, hanem egyidejűleg sok izmot edz, gyors és látható eredményeket hoz. A TRX a zsírégetésben, fogyásban meghatározó eszköz, alkalmazásával látványosan és rövid idő alatt csökkennek a zsírraktárak.

spinracig_fogyás_zsírégetés

A köredzés rendkívül változatos formája a hatékony, látványos, egyszerre zsírégető és alakformáló edzésnek. Az edzést mindig a vendégek céljainak megfelelő, s számukra leghatékonyabban működő eszközök bevonásával végzem. A hagyományos, régről ismert sportszereken túl – kézi súlyzó, saját testsúly, gumikötél, gumiszalag, lábsúly, step pad - olyan új eszközöket is alkalmazok – " TRX, Fittball, Kettlebell – melyek a modern kor elvárásaira lettek kifejlesztve, egyidejűleg és komplexen edzik az egész testet, miközben védik az ízületeket, segítik a mozgást.

Minden óra más, a lehetőségek tárháza szinte kimeríthetetlen, így egyszerre motiváló és színes az edzés. Az óra során egy 6-8 állomásból álló körön haladunk végig. Minden állomáson más és más feladatot kell teljesíteni. A feladatok úgy vannak összeállítva, hogy minden izomcsoportot célspecifikusan megmozgassunk, eddzünk. A kör végeztével 1-3 percnyi pihenőidő következik, majd újabb kört teljesítünk. Egy edzés alkalmával általában – ez természetesen a csoport összetételétől függ – háromszori ismétléssel dolgozunk.

90 perces Spinracing és köredzés az egyik legkedveltebb tréning a vendégeim körében. A hosszított időtartam lehetőséget ad a teljes, minden igényt kielégítő edzésre. Jellemzően TRX, Kettlebell, Fitball, kézi súlyzó, step pad, talaj és kardio elemek színesítik a Spinracing tekerés élményét, s így egy igazán komplex, teljes testet edző, állóképességet és erőt egyaránt fejlesztő, zsírégető és kalóriafaló edzésen vesz részt a vendég.

Egyetlen edzésformánál sem maradhat el az alapos bemelegítés, az óra végi levezetés és nyújtás. Ezek a részek elengedhetetlenül fontosak mindenki számára a sérülések elkerülése, az egészségünk megőrzése érdekében.